Zebravinken te koop (en te ruil) :  The fastest message board... ever.
Zet hier je zebravinken te koop. Als je zebravinken zoekt, kan je hier terecht. 

Huidige pagina: 1 van 1
Resultaten 1 - 8 van 8
14 jaren geleden
Suzanne
Sinds een halfjaar heb ik een zebravink koppel en samen hebben ze een jong van inmiddels 1,5 maand. Helaas moet ik er afstand van doen omdat ze steeds meer eitjes leggen en ik er geen plaats voor heb. Ze zijn gratis af te halen in Oldenzaal. Gr Suzanne
Forum: Zebravinken te koop (en te ruil)
14 jaren geleden
Suzanne
Ik heb nog een mooi koppel zebravinkjes, samen hebben ze 1 jong van 1,5 maand oud. Je kunt ze gratis afhalen. Gr Suzanne
Forum: Zebravinken te koop (en te ruil)
14 jaren geleden
Suzanne
Het was ook de bedoeling om ze gewoon als koppel te houden. Ik zal compleet een nieuwe kooi moeten aanschaffen, wil ik ze van elkaar scheiden. Heb gelezen dat het verwijderen van eitjes/nestjes ook prima werkt, maar heb nog mijn twijfels.
Forum: Zebravinken en het broeden
14 jaren geleden
Suzanne
Is het ook een mogelijkheid om de eitjes te verwijderen?
Forum: Zebravinken en het broeden
14 jaren geleden
Suzanne
Bedankt voor uw reactie. Moet ik het jong in een andere kooi plaatsen? Groeten Suzanne Snijders
Forum: Zebravinken en het broeden
14 jaren geleden
Suzanne
Wat wel erg vreemd is, is dat de pop het jong steeds wegjaagt. Vooral als ik in de buurt kom, stoot ze hem af. Hoe kan dit?
Forum: Zebravinken en het broeden
14 jaren geleden
Suzanne
Heel erg bedankt voor je reactie. Ze zijn inderdaad alweer begonnen met een nieuw nestje. Het jong is al uitgevlogen maar word nog wel goed gevoerd door beide ouders. Heb er extra nestmateriaal bij in gelegd, en volgens mij gaat het al wat beter. Gr Suzanne
Forum: Zebravinken en het broeden
14 jaren geleden
Suzanne
Hopelijk kan iemand mij helpen. Ik heb een zebravink koppel in een binnenkooi en sinds 2,5 week ook een jong zebravinkje. Het jonge zebravinkje word gewoon door de ouders gevoerd, maar sinds een week plukt de man steeds veren uit het jong. Ik heb al gedacht om de man apart te zetten, maar daarvoor zou ik geheel een nieuwe kooi moeten aanschaffen. Wat kan ik het beste doen? Groetjes Suzanne
Forum: Zebravinken en het broeden
Huidige pagina: 1 van 1

This forum powered by Phorum.