Hallo,
Ik ben nieuw hier en heb 8 zebravinken. Waarvan 3 koppeltjes. De andere twee is in ieder geval 1 mannetje en de andere weet ik niet omdat die spierwit is en de verkoper zei dat het een vrouwtje was naast daar twijfel ik aan..
Nu is het zo dat twee koppels eitjes hebben gelegd en dat gaat allemaal goed,maar..ze laten ook de andere mannetjes op de eitjes broeden. Dus niet de vaders maar de o
Forum:
Zebravinken en het broeden