Zebravinken te koop (en te ruil) :  The fastest message board... ever.
Zet hier je zebravinken te koop. Als je zebravinken zoekt, kan je hier terecht. 
Zebravinken gratis af te halen (Alphen aan den Rijn)
Gepost door: Chantal-666 ()
Datum: 26 mei 2009 16:46

Hallo!
Mijn 2 zebravinken hebben jonkies gekregen, een mannetje en een vrouwtje voor zover ik het kan zien. Niemand wil ze hebben en de kooi is te klein, dus wie o wie wil mijn schatjes hebben?

Re: Zebravinken gratis af te halen (Alphen aan den Rijn)
Gepost door: Nicole & JP ()
Datum: 01 juni 2009 11:25

Hoi Chantal,

Wat leuk dat je kleintjes hebt! Wij zijn op zoek naar een popje voor onze zebravink Jip. Zijn vrouwtje Janneke is helaas kortgeleden overleden na het leggen van haar eerste ei.

Ze waren echt zo schattig samen!!! Het zijn onze eerste zebravinkjes dus hebben we niet zoveel ervaring. Wij hebben hebben op internet gekeken wat het beste is voor onze Jip en we lezen steeds dat we hem opnieuw moeten koppelen. Vandaar dat wij een vrouwtje zoeken. Ik beloof dat wij heel goed voor haar zullen zorgen.

Kan je ons helpen? Advies is uiteraard ook erg welkom.

Groetjes,
Nicole & JP

Gepost door: Chantal-666 ()
Datum: 03 juni 2009 20:24

Sorry, mijn tweede zebravink heeft nu ook rode wangen gekregen, dus ik ben bang dat het twee mannetjes zijn haha. Ondertussen heb ik een deal gesloten met de baas van de dierenwinkel. Dus mijn schatjes gaan daar heen! Nog veel succes met zoeken!

Gepost door: daantje40 ()
Datum: 12 september 2011 21:40

hallo
ik ben op zoek naar zeebravinkjes . ik heb altijd parkieten gehad maar vind inkjes leuker .
kan je mij hier aan helpen

Gepost door: Nicole & JP ()
Datum: 17 september 2011 16:57

Hoi Daantje,

Ik moet je helaas teleurstellen dat ik geen kleintjes meer heb... Misschien vind je ergens anders op het forum nog jonge zebravinkjes.

Succes!!!

Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.
This forum powered by Phorum.