Zebravinken te koop (en te ruil) :  The fastest message board... ever.
Zet hier je zebravinken te koop. Als je zebravinken zoekt, kan je hier terecht. 
bruine pop 2 maanden oud aangeboden
Gepost door: Lot ()
Datum: 01 maart 2007 17:11

Ik houd thuis binnen 2 zebravinken, en zij hebben 2 maanden terug een jong gekregen, een bruine pop. De vader is bruin, de moeder is wit.
Omdat ik niet wil dat papavogel straks de kleine bespringt, kan ik haar niet in mijn kooi houden. Ze is inmiddels volledig zelfstandig en mooi op kleur. Ze zit goed in de veren en heeft geen ziektes. Wat wel belangrijk is, ze kan niet in een buitenvoliere omdat ze binnen is grootgebracht. Ik zoek iemand die haar een goed plekje biedt waar ze tussen andere zebravinken zit.

Het vogeltje kan worden opgehaald in Rotterdam zuid, graag zelf voor een transportdoosje zorgen.

svp contact opnemen via e-mail:

southdakota_hardrockers@hotmail.com

groeten, Lot

Re: bruine pop 2 maanden oud aangeboden
Datum: 13 maart 2007 10:50

is er dan niemand die haar wil hebben?

Gepost door: yvonne ()
Datum: 13 maart 2007 12:45

Lot, mag ik je wat aanraden....als je haar niet kwijt raakt? zet haar ook eens op marktplaats met een foto als dat lukt...vaak wil dat wel lukken....

is maar een tip hoor..Ik zelf doe dit wel heel vaak als ik over heb...en raak ze regelmatig snel kwijt.......het is het proberen waard..

succes

Datum: 15 maart 2007 17:07

dat heb ik gedaan, maar daar heb ik nul reacties op gekregen en het stond er vrij lang op..

Gepost door: yvonne ()
Datum: 15 maart 2007 17:21

Lot, soms worden er veel aangeboden in de omgeving van waar je woont en soms is het ook heel rustig....en dan ben je ze wel zomaar kwijt...ik kan daar geen passend antwoord opgeven...ik hoop dat je ze snel kwijt bent...

Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.
This forum powered by Phorum.