Zieke zebravinken :  The fastest message board... ever.
Alles over het voorkomen van ziektes bij zebravinken. Over slaphangende poten, bolstaande veren en wegstromende uitwerpselen. 
2 mannen 1 pop
Gepost door: ThalitaDS ()
Datum: 18 januari 2016 09:44

Hoi iedereen!

Ik ben gisteren in de dierenwinkel 3 mooie zebravinken gaan halen voor in ons appartement. Het gaat over 2 mannen en 1 pop, in de winkel kwamen ze goed overeen maar eens ze het thuis gewend waren , zijn de 2 mannen beginnen bekvechten en elkaar aanvallen. Ze rivaliseren echt om de pop en zitten ook op haar...
Dit is natuurlijk niet leuk en we zijn van plan om eentje weg te doen. Mijn vraag is: kunnen we best de pop wegdoen, of 1 mannetje? We zijn niet van plan om ermee te kweken, dus hebben liefst ook geen eitjes. Ik kan ook niet meteen uitmaken welke van de 2 mannetjes haar partner zou kunnen zijn.

Groetjes Thalita

Re: 2 mannen 1 pop
Gepost door: aniko229 ()
Datum: 30 januari 2016 14:04

Als je geen jongen wil doe dan het popje weg. Jou Fout en eigenlijk het bedienend personeel van de dieren winkel is , Dat ze jou 3 zebravinken verkopen. Dat gaat nooit goed , Twee man 1 pop. Hoe komen ze er op. Maar het is vrij bekend dat ze er daar geen verstand van hebben hoor 90%
die vechten elkaar dood.

Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.
This forum powered by Phorum.