Zebravinken in de winter :  The fastest message board... ever.
Alles over het laten overleven van zebravinken in de winter. Informatie over alle problemen die dit met zich mee kan brengen. Wie is er voorbereid op de zware tijden? 
POLL!!
Gepost door: charlotte_kwik_kwak ()
Datum: 22 december 2009 20:29

Een soorvan poll:

Doe jij 's winters wel/niet je vogels naar binnen

ook graag waarom ..

Groetjes..

Re: POLL!!
Gepost door: Tweeter ()
Datum: 01 januari 2010 16:45

Normaal gesproken niet, maar ik begrijp dat het van de week s'nachts zo koud gaat worden dat ik nu ga twijfelen. Misschien zet ik alles in kleine kooitjes s'nachts in mijn (onverwarmde) schuurtje, daar zal het allicht iets minder vriezen...


Re: POLL!!
Gepost door: charlotte_kwik_kwak ()
Datum: 09 januari 2010 19:37

Hoi Tweeter !

Ik vind het ook een beetje eng worden maar mijn zebravinken houden zich warm met een nestje daar zitten ze vaak in ik doe dan wat hooi en wat honden haren ( ik heb een hond )
En dan pakken ze dat zodat ze het nog warmer hebben die honden haren vinden ze heerlijk.

Ik heb ook nog een on verwarmde schuur waar ik een hokje voor ze heb en daar kunnen ze naar binnen gaan maar dat doen ze niet.
Ik hoop dat het de hele winter goed blijft gaan !.

Re: POLL!!
Gepost door: Janno ()
Datum: 11 januari 2010 09:25

komt goed! wat je wel zou kunnen doen is de vogels vangen en in het nachtverblijf zetten voor 2 dagen, (temp wel erg laag houden!!!!!!!) en dan zelf er laten uitvliegen naar de voliere dan wil het nog wel eens lukken dat ze savond terug komen. behalve al je veel nestkastje hebt hangen in de voliere dan blijven ze daar

groet

Re: POLL!!
Gepost door: Le@ ()
Datum: 11 maart 2011 19:50

Ze kunnen bij mij naar binnen en naar buiten....
Als het donker is jaag ik ze naar binnen en doe het nachthok dan dicht...
Zo overleven ze bij mij al jaren...zonder verwarmingselement of wat dan ook....



Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.
This forum powered by Phorum.