Binnen kort kun je zoveel zebravinken kopen alle soorten in veenendaal 30-9-t/m 3-10-2004 Veenendaal hal Nijverheidslaan 8. en 16-10-2004 De Trefkoele ruigedoornstraat.108 Dalfsen en 21t/m23-10-2004 De Twaalf Hoven Meeden1 Winsum
Volgens mijn ben jij een jong ventje, en je hebt er geen balle verstand van vogels ,ik kweek al 50 jaar vogels, en je moet de mensen die vragen stellen geen onzin verkopen, wat ik schrijf klopt helemaal, je kan niet van alles bij elkaar zetten, dat is mijn ervaring en anders koop eens boeken over vogels dan snap je wat ik bedoel, ik heb alleen maar goede bedoeling om de kennis over te dragen en geen onzin verkopen, laten we dat voorop stellen Marcel Levers , en als je geen verstand hebt van vogels, de mensen niet blij maken met al die onzin en geen vragen beantwoorden op deze site. hier wordt niemand vrolijk van jouw sprookjes verhaal.
het is onzin om te zeggen dat iemand er geen ballen verstand van heeft terwijl je hem nog helemaal niet kent. En al mag je dan al 50 jaar ervaring hebben, dat wil nog niet zeggen dat je altijd gelijk hebt, je bent nooit oud genoeg om te leren.