Diversen over zebravinken :  The fastest message board... ever.
Alles wat niet onder de overige fora valt. 
Pagina's: Vorige12
Huidige pagina: 2 van 2
Re: kruisingen met zebravink
Gepost door: Arjan ()
Datum: 28 augustus 2004 13:25

Ha beste mensen,

Daarnet las ik de discussie. Ik snap er soms niet veel van. Maar dat maakt ook niet uit. Het lijkt me niet goed om elkaar uit te schelden. #)

Als er mensen met ervaring zijn dan zou het mooi zijn als die hun kennis willlen delen. Als er mensen zijn die weinig ervaring hebben op sommige punten kunnen die daar mooi van leren toch? @)

Daar is het forum voor.

Laten we geen ruzie maken, daar wordt niemand blij van. Ook de zebravinken niet. smiling smiley

Arjan

Gepost door: Thijs ()
Datum: 28 augustus 2004 14:05

Daar ben ik het helemaal mee eens. Laten we het gewoon netjes houden. Dat je het niet met elkaar eens bent moet kunnen, maar dan hoef je elkaar niet te beledigen. Dat kun je gewoon uitpraten op een normale manier.

Gepost door: joost ()
Datum: 28 augustus 2004 18:28

ik had die janssen geblokeerd op mijn forum mensen bedrijgen met hun pc kapot maken het klopt wat marcel zegt dat er dan wijnig lol meer aan is zo voor hem en dan denkje dat oudere mensen verstandig zijn

joost

Gepost door: Thijs ()
Datum: 28 augustus 2004 20:34

het moet inderdaad wel leuk blijven. Laten we hopen dat we deze discussie kunnen beeindigen en het nu weer over zebravinken kunnen hebben. Daar is dit forum immers voor.

Gepost door: marcel levers ()
Datum: 29 augustus 2004 00:37

ja laten we bij de vogels houden

marcel levers

Gepost door: Geerten ()
Datum: 31 augustus 2004 15:49

perfect!

Pagina's: Vorige12
Huidige pagina: 2 van 2

Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.
This forum powered by Phorum.