Diversen over zebravinken :  The fastest message board... ever.
Alles wat niet onder de overige fora valt. 
Vondeling - vervolg
Gepost door: Carina Rubingh ()
Datum: 05 juli 2004 09:57

Hallo!

Het gaat goed met ons vondelingetje (vrouwtjes zebravink). De eerste dag was ze nog wat stilletjes, maar nu hopt en toetert ze vrolijk in het rond. Het gaat zelfs goed als onze parkiet in de buurt is.

Toch hebben we het idee dat het niet helemaal eerlijk is tov Voppe om haar alleen in een kooi te laten zitten. Ik heb begrepen dat zebravinkjes graag met z'n tweetjes zijn. En hoewel de parkiet volgens mij het heel aardig doet als surrogaat zebravink (Kip, onze parkiet, houdt altijd braaf de wacht boven op de kooi van Voppe en ze 'praten' over van alles en nog wat....), is het misschien beter om een mannetje voor Voppe te vinden.
Daarom wilde ik je vragen of jij misschien iemand weet die een (eenzaam?) zebravinkenmannetje heeft die graag een zebravinkenvrouwtje zou willen hebben. Hij of zij kan Voppe dan bij ons komen ophalen (wij wonen in Soesterberg). En hoewel we waarschijnlijk het vrolijke getoeter zullen missen, zal het waarschijnlijk voor Voppe het beste zijn als ze een nieuw huisje krijgt.

Groetjes,
Carina

Re: Vondeling - vervolg
Gepost door: geerten ()
Datum: 05 juli 2004 10:26

Ik zal voor je zoeken. Omdat ik niet in de buurt woon ofzo kan ik hem niet komen halen. Ik geef je email adres door aan iemand die hem waarschijnlijk wel wil.

Groeten en wegens vakantie zal ik de komende tijd niet antwoorden. Wil jij dan ook helpen dat de site toch blijft draaien??

Geerten

Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.
This forum powered by Phorum.